Ahir, avui, demà… NO ÉS EL MATEIX!

El meu amic era una persona alegre molt amable, i falaguera, que queia molt bé a la gent que l’envoltava, era una persona amb una empatia molt gran. Quan estava sol, alguna vegada m’havia confessat les seves pors i la buidor que sentia. Ell tenia una forma bàsica d’actuació i era ajornar feines, decisions, plans i responsabilitats.

Deia: “Sí, els cabells me’ls tallaré demà, he d’ajudar el meu fill en els deures…, ho faré demà, vaig molt estressat…, demà em prendré temps per a mi per relaxar-me, demà em compraré el llibre, demà miraré el viatge de l’estiu.” Tot ho deixava per a demà i, és clar, així el demà no arribava mai.

Quan ja era bastant gran, un dia, fent la migdiada, va veure entre somnis que la mort el cridava i ell va dir-li: “Demà, demà, demà…”, i aquella nit es va morir. La vida el va trair, perquè per primera vegada li va fer viure l’avui mentre ell perdia la vida.

Si la reencarnació existeix, en una propera vida haurà de tornar a començar en el mateix punt i començar a resoldre el dia a dia.

Si vols aprendre a gestionar correctament els temps, per no perdre el temps, en podem parlar. El present és l’únic moment de poder per fer o canviar coses. Truca avui, demà pot ser tard. Adéu.

Anuncis

Un pensament sobre “Ahir, avui, demà… NO ÉS EL MATEIX!

Deixa un comentari

