RECONÈIXER… QUI ETS!

Cada u de nosaltres som éssers individuals, diferents, únics, especials, inconfusibles per als altres i molt difícil de reconèixer-nos nosaltres mateixos. Sovint l’error que cultivem és  la poca fiabilitat que té l’opinió que tenim de nosaltres amb l’autèntica realitat. Una realitat és el que som i l’altra realitat és la que idealitzem que voldríem ser. Si em miro al mirall i veig allò que no m’agrada de mi mateix/a, em convenceré que el mirall s’equivoca per no afrontar la responsabilitat d’ haver de canviar coses de la meva vida. Afortunadament hi ha excepcions, però majoritàriament aquesta és la forma normal d’actuació. Reconèixer qui ets i a quin punt es troba la teva vida, és el primer pas per iniciar un camí de creixement. Si et dius i verbalitzes “és que no sé el que em passa”, si el teu cos normalment respon amb dolor, si fas coses per força o les fas per l’obligació que has assumit, si et critiques i et dius que ets un desastre, si converteixes la teva vida en un esforç continu per sobreviure, si malgrat els teus coneixements et veus abocat/ada contínuament a dubtes i contradiccions, jo et recomanaria que et capbussessis al teu interior i decidissis reconèixer on ets. Per fer-ho permet-me que t’aconselli buscar-te un lloc tranquil de la teva llar on puguis respirar conscientment per uns instants i preguntar-te: Què passa realment a la teva vida? Com la pots millorar? T’arribaran les respostes! I si no t’arriben, busca ajuda al lloc adequat. Fins a una altra. Adéu!

Anuncis

Deixa un comentari

