ESTIC EN EL CAOS!

La meva vida és caòtica! Estic en el caos! No sé com sortir-me’n, visc rodejat de problemes que m’aboquen al caos! Totes aquestes afirmacions, i moltes més que podeu afegir, les vivim amb aquella emoció que definim com a situacions “fortes”, que evitem pronunciar-les en llocs determinats per por  que l’entorn ens pugui veure debilitats i que hàgim perdut el rumb. Jo afirmo rotundament “Benvingut el CAOS”.  M’explicaré…

Des d’una situació de confort i estabilitat, és molt difícil i complicat que ens plantegem un canvi profund en la nostra persona i per aquest motiu els mecanismes de què es val la vida ens porten  que entrin amb nosaltres dubtes i proves que ens desestabilitzen i que ens aboquen a una situació d’ofec que ens fa caure en la desesperació i el caos. Si no coneixes aquests mecanismes, et desanimes i t’entristeixes. Si ja has tingut alguna experiència anterior, saps que després de la tempesta sempre surt el sol. El final del caos és l’inici de la remuntada i del creixement. És clar que per acceptar aquest punt de vista i compartir-lo ens hauríem de posar d’acord que la vida és un trànsit pel planeta amb un únic objectiu, aprendre i créixer amb totes les situacions que ens trobarem al llarg del viatge. També pots creure que això que dic no té sentit i que l’important és gaudir i guanyar tants calés com puguis amb la finalitat de ser immensament feliç/a. Crec que no és el camí!

Tu, sí? Ja m’ho explicaràs.

Adéu.

SI VOLS REBRE EL BUTLLETÍ DE NOTICIES

ENVIA >>>>>> ALTA AL CORREU

puiggros.ramon@gmail.com

Anuncis

Deixa un comentari

