COM ESTÀS? ET SONA?

Últimament em sentia interrogat cada dos per tres, no sé si us passa el mateix a vosaltres però és com si bufés un aire que genera un interès perquè gent propera et pregunti contínuament com estàs? Jo al principi pensava que anava de forma seriosa i responia amatent agraint l’amabilitat del meu interlocutor i algunes vegades compartia tal com estava, però també observava que normalment no era escoltat i que  després de rebre la pregunta el diàleg continuava amb un monòleg per part seva. Això em va fer pensar que un excés d’interès a escoltar la meva resposta no tenia. Si és tal com dic, per què em feia la pregunta? Vaig arribar a una primera conclusió, que el preguntador estava substituint l’antic hola o bon dia pel com estàs? I és clar a partir d’aquest moment vaig deixar de jugar el seu joc. Ara acompanyo d’un somriure amable la meva resposta, o responc amb un bon dia. Però si voleu anar més lluny i esbrinar el perquè teniu aquest interès per l’altre us proposo un joc: cada vegada que se us escapi la pregunta, acte seguit feu-vos-la a vosaltres mateixos i possiblement la resposta serà un mutis teatral de fugida cap a les bambolines. És molt senzill projectar les nostres preguntes cap a l’exterior i molt complicat buscar les respostes en el nostre interior. Potser aquesta és la clau per entendre aquesta forma de comportament. Va, t’animo a fer un canvi d’actitud i deixar d’actuar rutinàriament. Fins a una altra. Adéu.

Segueix-me a :       LOGO FACEBOOK PETIT              LOGO TWITTER PETIT

SI VOLS REBRE EL BUTLLETÍ DE NOTICIES

ENVIA >>>>>> ALTA AL CORREU

puiggros.ramon@gmail.com

Anuncis

Deixa un comentari

