TOTS SALVATS!

M’estaven envaint uns pensaments molt forts sobre aquesta necessitat que tenen moltes persones de salvar d’altres vivents, mentre descuiden la seva pròpia salvació. Quasi sempre succeeix quan el “salvador/ora” té una certa aversió a resoldre els seus propis problemes i tira pel camí més senzill de judicar i interferir en la vida dels altres, sense que ningú li ho hagi demanat. Estava al costat del mar i el sol lluïa generosament fins que les meves parpelles es van tancar i fondre en el plaer de l’escalfor. Em vaig quedar agradablement adormit. El meu inconscient continuava treballant i de sobte contemplava una cala petita on es banyaven tres o quatre persones. La mar anava pujant d’onatge i els arrossegava cada vegada més endins. Em va semblar que un d’ells no treia el cap i els altres lluitaven per apropar-se a la sorra. Els dos amics que estaven a la sorra en adonar-se que solament dos caps sortien de tant en tant, sense pensar-s’hi ni un segon més, es van tirar a l’aigua per socórrer els que estaven lluitant per sortir. Passat uns moments d’angoixa ningú respirava fora l’aigua. Amb un crit em vaig despertar alterat i suat. Era un somni i tancant els ulls vaig visualitzar que tots se salvaven per poder quedar-me tranquil. El somni era una metàfora i em va donar les claus. Quantes vegades actuem de salvadors sense calcular els riscos d’acabar sent les víctimes, si no estem preparats per fer-ho? Pensa-hi! Adéu.

Segueix-me a : LOGO TWITTER PETITLOGO FACEBOOK PETITclica newsletter

One thought on “TOTS SALVATS!

Deixa un comentari

