ESTIC SOL/A!

És cert que algunes vegades, arran de coses que succeeixen al nostre voltant, ens sentim sols/soles i passem moments de tristor i foscor que ens fan perdre les ganes de viure i la tristesa ens envaeix. En aquests moments cal ser fort/a per alçar la mirada i els ànims i constatar que no estàs sol/a, perquè “et tens a tu mateix/a”. Aquesta afirmació sembla una obvietat, però és una presa de consciència que tenim el poder de canviar la nostra situació. És el moment de prendre decisions, d’apartar les coses o persones que no ens permeten ser feliç i confiar que arribaran noves situacions i persones que ompliran la vida de bones relacions i amistats. Confia-hi! Adéu.

CLICA >>> LOGO TWITTER PETIT   LOGO FACEBOOK PETIT   clica newsletter

Anuncis

3 pensaments sobre “ESTIC SOL/A!

  1. Hola Ramon Fa uns dies vaig anar a Sant Feliu a veure una peli de Beatles i a la sortida del cinema vaig trobar aquesta petita reflexió sobre la solitud. Em va agradar perque just havia decidit escriure sobre el tema i per circunstancies de la vida ho vaig deixar tot . Les teves paraules han estat de gran ajuda . Gràcies

Deixa un comentari

